marți, 25 noiembrie 2008

Candidatii din colegiul meu, prezentati la Thinkpolis.

E un site unde poti cunoaste candidatii din colegiul tau. Am incercat si eu, pentru ca vreau sa stiu de ce votez uninominal anu asta. Uite ce am aflat.

Nedelcu Mariana. PD-L. A fost institutor (?) si apoi profesor consilier la nishte scoli de cartier. Vrea sa o votez pentru ca sustine reformarea sistemului educational (not again, si tu Mariana ? ideea e batrana, proasta si nefericita). O cititoare de pe thinkpolis.com o critica pentru ca nu a venit la o intalnire promisa electoratului. Scandalizata Mariana Nedelcu scrie un ditamai raspuns cu majuscule, parca o si vad cu parul valvoi, spune rastit ca e atac la persoana, dupa care isi cere scuze.

Cornel Pieptea. PNL. Tanar. Locuieste in Militari si "desi putea sa plece de aici, a ales sa ramana pentru oamenii de aici pentru ca se simte dator comunitatii de aici." Gaunos, fals, patetic, dati-mi repede o lamaie, la faza asta as inchide telefonul. Mai spune ca din 2004 a fost consilier local si director la ADP S6. Iata deci motiv bun de a ramane in Militari: in anii buni, de acumulare, a avut serviciul in zona.

Dan Alexandrescu. PSD. Nascut in '44. Fatza de tiranozaur, se prezinta vag-aburitor. E cercetator intr-un domeniu neprecizat, este director al unui organism neprecizat de certificare produse (asta spune multe), are comunicari stiintifice neprecizate, brevete de inventie evident neprecizate. In rest, nimic. Ce vrea, de ce, de cand, cum vrea ? Deci un nene in varsta cu functii titluri si atat. No, thanks.

Anisoara Toader. UDMR. Si atat pe site. What ? Imi plac multi unguri pentru simtul lor gospodaresc, aproape ca i-as vota pe unii, dar Toader nu e ungur si nu stiu nimic despre simtul ei gospodaresc.

Mai este si Vili de la PNG-CD, sa fim seriosi.

AJUTOR !!!!!!!!!!!! Eu cu cine votez ?

Niciun comentariu: