joi, 21 iunie 2007

Natural Born Trabi Fan

Cea mai puternica amintire legata de Trabant e excursia pe care am facut-o cu masinutza asta prin '83 cu ai mei prin tarile lagarului comunist, pana in Berlinul de est si inapoi. Eu aveam 6 ani, frate-meu vreo 15. Ore lungi pe autostrada, masini nemaivazute, cutia cu prajituri cu cacao de sub bancheta din spate, masa rabatabila inghesuita intre banchete al carei maner era schimbatorul meu de viteze (il simt si acum in palma, schimbam treptele simultan cu tata), campingurile pline de cehoslovaci, unguri si polonezi, supele de pui la plic pe care le gaseam delicioase, nu mai zic de savuroasele napolitane unguresti... Botul Trabantului era plin de insecte slabe, contorsionate, cu aripi mari, cand ajungeam seara tarziu sa ne cazam undeva, erau cozi la benzinarii (si acolo se rationaliza), copii nemti erau blonzi, cu mame roscate, grase, vesele, vorbaretze, iar tramvaiele din Praga erau rosii ca nishte jucarii (azi, in 2007, acelasi tip de tramvai circula in Bucuresti, acela rotunjit la bot, cu faruri rotunde, doar culoarea e alta).

La un camping, m-am imprietenit cu un romanas, un baiat din Targu Mures. Am bantuit noaptea printre casutze cu lanterna (grozava aventura !) si am descoperit nishte tacamuri pe care le-am luat si le-am ascuns in padure. Si atunci am stabilit ca mai tarziu, cand vom fi mari, revenim sa le recuperam. Undeva prin Cehoslovacia...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.