vineri, 15 mai 2009

Dictionar: a se animăli.

Puhoi in statia lui 41, la Uverturii. Grupuri deja formate pe peron in locurile unde lumea estimeaza ca se vor opri usile tramvaiului deja plin. In spatele meu, o pereche. El cu par lung prins in coada, un pic de barba, ochi albastri, genul rocker/grunge curatel, ceva intre Kobain si James Hetfield. Pe ea nu am apucat sa o vad. Si zice el: unde sa ne inghesuim, nu vezi ca nu incapem? E clar, e de plecat, nu o sa ma animălesc aici toata viata. Ea raspunde: ba asta o sa faci.

Mi-am reamintit scena dupa ce am citit asta.

Mihnea Maruta spune acolo ca e prea tarziu sa plece. Asta e cel mai nasol, ca la un moment dat e prea tarziu. Iar in tramvaiul 41, toti incearca sa aiba privirea cat mai oarba.

PS: Mi-au furat bicicleta din scara blocului. Legata, la ultimul etaj, la o saptamana de cand am cumparat-o. Sa-si rupa gatul cu ea.

Niciun comentariu: